Łysy
Dołączył: 04 Lip 2006
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 9:19, 01 Sie 2006 Temat postu: Osa M52 |
|
|
Mój wuja (GEJ-POSPOLITY) miał taką Ose i oddał ją za darmo a teraz dostał by za nią 3000zł do 4000zł ale eunuch dał za darmo Mówił mi wczoraj ze to bardzo dobry motorek i ze sie na nim dobrze bzykało (jeździło) to jej dane techniczne
[link widoczny dla zalogowanych]
Dane techniczne:
Silnik: typ S - 33, jednocylindrowy, dwusuwowy z przepłukaniem zwrotnym, chłodzony powietrzem o obiegu wymuszonym dmuchawą, oś cylindra usytuowana poziomo
Średnica cylindra - 61,5 mm
Skok tłoka - 58 mm
Pojemność skokowa - 173 cm 3
Stopień sprężania - 6,3
Moc znamionowa - 5,9 kW (8 KM) przy 4800 obr/min.
Maksymalny moment obrotowy - 12.7 Nm przy 3500 obr/min.
Instalacja zapłonowa - iskrownik - prądnica osadzony na wale korbowym silnika, prądnica prądu zmiennego 6 V, 28 W, koło magnesowe prądnicy połączone z wirnikiem dmuchawy
Wyprzedzenie zapłonu 290, co odpowiada 4,4 mm drogi tłoka do Z.Z Przerwa na stykach przerywacza 0,3 - 0,4 mm
Świeca zapłonowa Bosch W225 T 11, Isolator M14 - 210 lub równorzędna Odstęp między elektro- dami świecy 0,4 - 0,6 mm
Układ zasilania - gaźnik GM - 24U2 "PEGAZ" o średnicy gardzieli 24 m Filtr powietrza typu mokrego z wkładem z siatki metalowej Zbiornik paliwa z blachy stalowej, pokryty wewnętrzną powłoką ochronną, pojemność zbiornika 7,5 l.
Paliwo mieszanka benzynowo - olejowa w stosunku 25 : 1 (olej silnikowy)
Układ napędowy - przeniesienie napędu silnik - sprzęgło łańcuch tulejkowy 3/8" x 7,5 mm o 48 ogniwach
Sprzęgło cierne, czterotarczowe, pracujące w oleju z centralną sprężyną dociskową
Skrzynia biegów trzybiegowa, o układzie kół stale zazębionych, umieszczona w górze pod kątem 105 stopni w stosunku do kierunku jazdy Przeniesieni napędu na tylne koło łańcuch tulejowy 1/2" x 7,75 mm o 98 ogniwach
Wielkość przełożeń:
silnik - sprzęgło 2
w skrzyni biegów I bieg 2,89; II bieg 1,47; III bieg 1
Skrzynka biegów - tylne koło 2,93
Całkowite przełożenia I bieg 16,94; II bieg 8,61l; III bieg 5,86
Podwozie - rama rurowa, spawana, podwójna, otwarta
Widelec przedni spawany z wytłoczek blaszanych z wahaczem zamocowanym obrotowo na "silentblokach"
Elementy resorujące przednie i tylne sprężynowe, z tłumieniem olejowym, o skoku 85mm
Koła tarczowe, z osią przetykową
Piasty kół aluminiowe z wkładkami żeliwnymi, użebrowane
Obręcze 2,15 x 14"
Ogumienie 3,25 - 14"
Hamulce wewnętrzne szczękowe, średnica bębna 160mm, hamulec przedniego koła ręczny, hamulec tylnego koła nożny
Post został pochwalony 0 razy
|
|