Forum Motoryzajcja Strona Główna Motoryzajcja
Wszystko o Motoryzacji i nie tylko
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Osa M52

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Motoryzajcja Strona Główna -> Skutery
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Łysy




Dołączył: 04 Lip 2006
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 9:19, 01 Sie 2006    Temat postu: Osa M52

Mój wuja (GEJ-POSPOLITY) miał taką Ose i oddał ją za darmo a teraz dostał by za nią 3000zł do 4000zł ale eunuch dał za darmo Evil or Very Mad Mówił mi wczoraj ze to bardzo dobry motorek i ze sie na nim dobrze bzykało (jeździło) to jej dane techniczne
[link widoczny dla zalogowanych]
Dane techniczne:


Silnik: typ S - 33, jednocylindrowy, dwusuwowy z przepłukaniem zwrotnym, chłodzony powietrzem o obiegu wymuszonym dmuchawą, oś cylindra usytuowana poziomo

Średnica cylindra - 61,5 mm

Skok tłoka - 58 mm

Pojemność skokowa - 173 cm 3

Stopień sprężania - 6,3

Moc znamionowa - 5,9 kW (8 KM) przy 4800 obr/min.

Maksymalny moment obrotowy - 12.7 Nm przy 3500 obr/min.

Instalacja zapłonowa - iskrownik - prądnica osadzony na wale korbowym silnika, prądnica prądu zmiennego 6 V, 28 W, koło magnesowe prądnicy połączone z wirnikiem dmuchawy

Wyprzedzenie zapłonu 290, co odpowiada 4,4 mm drogi tłoka do Z.Z Przerwa na stykach przerywacza 0,3 - 0,4 mm

Świeca zapłonowa Bosch W225 T 11, Isolator M14 - 210 lub równorzędna Odstęp między elektro- dami świecy 0,4 - 0,6 mm


Układ zasilania - gaźnik GM - 24U2 "PEGAZ" o średnicy gardzieli 24 m Filtr powietrza typu mokrego z wkładem z siatki metalowej Zbiornik paliwa z blachy stalowej, pokryty wewnętrzną powłoką ochronną, pojemność zbiornika 7,5 l.

Paliwo mieszanka benzynowo - olejowa w stosunku 25 : 1 (olej silnikowy)

Układ napędowy - przeniesienie napędu silnik - sprzęgło łańcuch tulejkowy 3/8" x 7,5 mm o 48 ogniwach

Sprzęgło cierne, czterotarczowe, pracujące w oleju z centralną sprężyną dociskową

Skrzynia biegów trzybiegowa, o układzie kół stale zazębionych, umieszczona w górze pod kątem 105 stopni w stosunku do kierunku jazdy Przeniesieni napędu na tylne koło łańcuch tulejowy 1/2" x 7,75 mm o 98 ogniwach



Wielkość przełożeń:

silnik - sprzęgło 2

w skrzyni biegów I bieg 2,89; II bieg 1,47; III bieg 1

Skrzynka biegów - tylne koło 2,93

Całkowite przełożenia I bieg 16,94; II bieg 8,61l; III bieg 5,86


Podwozie - rama rurowa, spawana, podwójna, otwarta

Widelec przedni spawany z wytłoczek blaszanych z wahaczem zamocowanym obrotowo na "silentblokach"

Elementy resorujące przednie i tylne sprężynowe, z tłumieniem olejowym, o skoku 85mm

Koła tarczowe, z osią przetykową

Piasty kół aluminiowe z wkładkami żeliwnymi, użebrowane

Obręcze 2,15 x 14"

Ogumienie 3,25 - 14"

Hamulce wewnętrzne szczękowe, średnica bębna 160mm, hamulec przedniego koła ręczny, hamulec tylnego koła nożny


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pon 18:09, 30 Kwi 2007    Temat postu:

Nanalan's free adult video storage:
[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Motoryzajcja Strona Główna -> Skutery Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Charcoal Theme by Zarron Media
Regulamin